Lezing RSDM Social Media Dashboard
Het is belangrijk om in de gaten te houden wat er over je bedrijf, product of dienstverlening wordt gezegd op internet. Een positief bericht verdient een bedankje. Een negatief bericht moet worden ondervangen. Als dit tijdig wordt gesignaleerd is het vaak mogelijk om van een bedreiging een kans te maken.
Berichten plaatsen op sociale media is eenvoudiger dan ooit. Vanuit één dashboard kunnen alle sociale media worden beheerd. Remy Steijger Digital Marketing biedt een krachtig hulpmiddel om de online aanwezigheid van je bedrijf in kaart te brengen door middel van het RSDM Social Media Dashboard. Ook kan er worden gekeken wat de concurrent of juist de doelgroep bezighoudt.
Met het Dashboard is het mogelijk om automatisch mensen uit de doelgroep op Twitter te volgen. Daarmee wordt ontzettend veel tijd bespaard. Gemiddeld levert dit zo’n 50 nieuwe volgers per dag op. Reken maar uit!
Tijdens de S.G.A. Vakdagen geeft Remy Steijger lezingen over het belang van monitoren en het plaatsen van goede content. Hieronder kunt u zich kosteloos aanmelden voor één van de lezingen die elke dag plaatsvindt. Het social media dashboard kan worden gebruikt voor de volgende onderdelen:
- Signaleren wat er online over je merk wordt gezegd.
- Al je sociale media beheren vanuit één dashboard.
- Inplannen van berichten voor Twitter, Facebook en LinkedIn.
- In kaart brengen van de belangrijkste merkambassadeurs.
- Marktonderzoek.
- Rapportages en analyses.
- Web- en customer care.
- Snel en automatisch opbouwen van volgers in de doelgroep
Tijden:
- Dinsdag 7 oktober: 15.00 – 15.45 uur
- Woensdag 8 oktober: 15.00 – 15.45 uur
- Donderdag 9 oktober: 15.00 – 15.45 uur