fbpx

Zet de klant op de eerste plaats en verhoog je omzet met SuperOffice CRM

Artikel delen

CRM (Customer Relationship Management) of klantenrelatiebeheer is een bedrijfsstrategie voor de hele organisatie. De filosofie van CRM is simpel: zet de klant op de eerste plaats. Met behulp van CRM functionaliteit orden je contactgegevens, bewaar je alle data op één plaats en beheer je taken, documenten en e-mails. Je hebt hierdoor een 360 graden klantbeeld. Dit zorgt ervoor dat je klanttevredenheid verhoogt en je klantverloop verlaagt.

man op dak met boormachine

Voordelen van CRM voor de bouw

CRM biedt de mogelijkheid om verkoop-, marketing en serviceprocessen te optimaliseren. Wij lichten graag een aantal bewezen functionaliteiten voor de bouwsector toe.

Projecten

Definieer de betrokken personen (intern en extern) met een specifieke rol in projecten. Communiceer met de juiste contactpersonen op het juiste moment en behoud de controle over alle projecten en communicatie binnen SuperOffice CRM.

Verzoek- en ticketbeheer

Een snel veranderende omgeving vereist een goedwerkend systeem voor het omgaan met aanvragen en verzoeken. Structureer, categoriseer en prioriteer alle inkomende verzoeken op basis van type, klant en project – en automatiseer de standaardprocessen.

Documenten management

Strenge branche normen maken dat je een systeem voor de archivering van documenten nodig hebt. Met behulp van SharePoint Online kun je de functionaliteiten van Office 365 benutten op het gebied van samenwerking, versiebeheer en het delen van documenten met externe partijen.

Klanten- en projectoverzicht

Krijg een uitgebreid en transparant overzicht van belangrijke klant- en projectinformatie op één plek. Met één klik zien alle medewerkers een volledig overzicht van klanten en hun bijbehorende projecten.

Onze klanten in de bouwsector

In de afgelopen jaren heeft SuperOffice veel waardevolle relaties opgebouwd met bedrijven in de bouwsector. Heembouw, Hunter Douglas, Roma Nederland, Terberg Totaal Installaties en Nikkels bouwbedrijf zijn hier enkele voorbeelden van. Deze bedrijven ervaren dagelijks de vele voordelen van SuperOffice CRM. Wat zeggen klanten over ons:

“Van los zand naar een stevige structuur met SuperOffice CRM”

“Door de inzet van CRM zijn we niet alleen meer gestructureerd gaan werken, maar doen wij ook meer in minder tijd. Een efficiencyslag van 25% klinkt ons niet vreemd”

“Dankzij SuperOffice realiseren wij jaarlijks een groei van 16%”.

Je begrijpt dat wij heel blij zijn met deze uitspraken van loyale klanten.

Wil je meer te weten komen over hoe SuperOffice CRM jou kan helpen?
Vraag dan een gratis demo aan.

Over SuperOffice

SuperOffice is meer dan 31 jaar Europees actief in het ontwikkelen en implementeren van CRM-oplossingen voor de business-to-business markt. Onze software helpt bedrijven en medewerkers bij het realiseren van hogere omzet, sterke marketing en hoogwaardige klantenservice. De kracht van onze oplossingen ligt met name in de gebruiksvriendelijkheid en flexibiliteit. Inmiddels maken meer dan 15.000 organisaties dagelijks gebruik van SuperOffice CRM.

SuperOffice
www.superoffice.nl